Wednesday 16 May 2012






Politik

PRU13 dah nak dekat dah ni!!!!
Pertama nak gtau, saya plg2 benci politik!!!

Sedar @ x sedar, politik kat malaysia ni byk yg menyesatkan umat, saya bukan org kuat agama pon nak berdebat pasal agama, tp apa yg saya lihat disebabkan politik inilah umat byk berpecah-belah, fitnah antara satu sama lain, dan hal2 lain yg sewaktu dengannya lah kan

Saya penah terpikir sbb apa org muda skarang x minat politik, rasanya nilah sbbnye!!! saya yg berumur 23 thn ni adalah jenis sukakan keamanan, x suka gaduh2, suka kwn2 mengeratkan silaturrahim lah katakan
tetapi ada diantara kwn2 saya yg x da keje lain dok berdebat pasal parti politik masing2 dan akhirnya bergaduh & x bertegur satu sama lain. kan adh dosa kat situ.

Saya x kisah you penyokong kerajaan ke? pembangkang ke? tp jgn lah kerna politik kita umat islam bergaduh sesama sendiri

Perpaduan antara rakyatlah yang menjadikan sesebuah negara itu negara terMAJU.

Yaloha..............

No comments:

Post a Comment