Thursday 17 May 2012

Mimpi (Realiti @ Fantasi)

Persoalan mimpi, saya sgt2 mushkil sbb sampai skarang masih belum ada sapa2 yg boleh buktikan apabila seseorang itu bermimpi, ianya membawa suatu makna atau hanyalah mainan tidur semata.mata.

Perkara ni terjadi pada saya kelmarin, dimana saya tidur2 manja waktu petang (letihhh sgt2 tu yg tidur tu) n termimpikan pasal biawak, ular n tikus. Nak dijadikan cerita, bangun dr tidur tu saya nak p joging n waktu2 tgh joging tu, ada biawak melintas depan. Org tua2 kata klu biawak melintas depan jgn lalu kat situ nnt nasib malang, tp saya rasa tu perkara karut je. so saya truskan lah joging di laluan yg sama, tet...tet...tet.. x sampai brapa saat seekor ular pulak melintas depan saya...... terkejut beruk. bukan takut cuma geli je tk ular. n terlintas lah dipikiran saya pasal mimpi yg dialami waktu tidor td.

Tulah persoalan yg bermain di minda, MIMPI ni ada makna ke atau mainan je.......

Lg 1, penah x jd kat diri sendiri, bila suatu perkara terjadi, anda rasa perkara yg terjadi mcm dah pernah terjadi dlm mimpi cam "Deja Vu"

so mimpi ni ada makna ke??????

Yalohaaa


No comments:

Post a Comment